Klacht: happerende beelden en herhaling van gisterenavond

op 11 maart 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

tot 8.00 uur vanochtend geen live tv alleen herhaling van gisterenavond.
opnieuw haperende beelden bij voetbal en ook andere zenders, beeld staat 1-2 seconden maar blijft soms bevroren.
Een voetbalwedsrijd zonder storing heb ik nog niet mee gemaakt bij caiway.

ongestoorde avond tv

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

6 maanden geleden - Bedankt voor uw bericht.Vanwege uw klacht heb ik zojuist telefonisch contact met u opgenomen. Tijdens het gesprek is er gezocht naar een oplossing en wordt er een nieuwe tv ontvanger naar u opgestuurd.Met vriendelijke groet,Joey Team Webcare Caiway

Bericht van Caiway

6 maanden geleden - Geachte heer,mevrouw,Vanwege de maatregelen rondom het Corona virus, duurt het toesturen van de nieuwe ontvanger iets langer dan verwacht.Wij moeten u helaas vragen om nog even geduld te hebben. Er staat een actie voor u open om deze te vervangen en wij zullen dit voor u monitoren.We zullen deze klacht open laten staan.Met vriendelijke groet,Jeanine Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

4 maanden geleden - Geachte heer,mevrouw,De tv ontvangers zijn momenteel weer op voorraad. Ik heb mijn collegas verzocht om nieuwe ontvangers toe te sturen.Met vriendelijke groet,Mike Caiway Webcare Team

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 13 mei 2020 om 16:38 geantwoord

Geachte heer,mevrouw van Duren,

De tv ontvangers zijn momenteel weer op voorraad. Het heeft helaas wat langer geduurd, voordat wij de ontvangers ook op konden sturen. De ontvanger wordt naar verwachting in de loop van de week bezorgd door PostNL.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Pepijn
Caiway Webcare Team

Heeft op 13 mei 2020 om 16:41 geantwoord

Nog steeds niets ontvangen!
Problemen blijven voortduren....

Alle klachten die gemeld zijn door gjduren