Klacht: handgrepen

op 27 juni 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

handgrepen besteld, een was defect,terug gestuurd,nieuwe [andere gekregen] ook defect,weer terug gestuurd, daar over gebeld en gemail,daarna nooit meer iets gehoord, klacht gemeld [hier] ik moest mijn klantno.melden dan kwam alles goed niet dus, ik had die handgrepen nodig voor een heup operatie…..

niet dus

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 28 juni 2017 om 11:07 geantwoord

Beste Jan,

Spijtig om te vernemen dat de handgrepen defect bleken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling van dit product.

Wij hebben naar uw ordernummer gevraagd om de bestelling kunnen opzoeken. Helaas hebben wij geen ordernummer van u mogen ontvangen. Aan de hand van uw mail-adres/postcode is uiteindelijk toch de bestelling gevonden. Dit terzijde.

Wij zullen de bestelling aan u crediteren. De handgreep welke u ontvangen heeft, kunt u bij het grofvuil deponeren. Excuses voor de geleden ongemakken.

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door j.veldheer