Klacht: Handdoekenrekje niet geleverd

op 06 oktober 2017 over MAAT-keuken in de categorie Keukenleveranciers

OP 2 juni 2017 hebben wij bij de firma MAAT-keuken te Nuenen (Postbus 173 5670 AD) via internet een handdoekenrekje besteld. Via IBAN werd € 37,75 betaald, inclusief bezorgkosten.
Op 6 juni ontvingen wij per email een bevestiging van onze bestelling en de mededeling dat levering zou plaatsvinden op 30 juni. Op 13 juli was er nog niets bezorgd en hebben wij via email navraag gedaan. Op 14 juli kregen wij als reactie dat de levering vertraagd was en nu zou plaatsvinden op 11 augustus. Op 15 augustus hebben wij via email navraag gedaan omdat er niets geleverd was. Op deze mail is nooit gereageerd. Op 30 augustus hebben wij opnieuw navraag gedaan via email. Op 31 augustus kregen wij als reactie (via de email) dat levering nu zou plaatsvinden op 29 september maar dat wij ook de bestelling konden annuleren waarna het betaalde bedrag zou worden terugbetaald.
Op 31 augustus hebben wij per omgaande de bestelling geannuleerd.
Op 1 september ontvingen wij via email een bevestiging van onze annulering en de toezegging dat het bedraag zou worden overgemaakt op onze rekening. Op 13 september was het bedrag nog steeds niet overgemaakt en wij hebben het bedrijf via email gemaand dat snel te doen. Datzelfde hebben wij op 21 september nogmaals gedaan. Dat heet oplichting

Als ik mijn geld terug heb

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar MAAT-keuken over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door BVBJ