Klacht: halve levering

op 05 september 2016 over Conrad in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

onderstaande order geplaatst enkel de batterijen zijn geleverd.
Een vraag stelt wanneer de kit geleverd wordt of geld terug storten, na 4 dagen nog geen antwoordt terug. Conrad in gebreken gesteld met de vraag om het geld terug te storten.

Klantnummer: 0545515068
Ordernummer: 1968688002
Datum en tijd: 21-8-2016 0:57:30
Verzending: Standaard levering

Aantal Bestnr. Omschrijving Stukspr. Totaal
1 set(s) 658017 Conrad energy AAA batterij alkaline 4st. € 1,79 € 1,79
Leverbaar in 2 tot 3 dagen

1 stuk(s) 096279 Velleman EDU08 Oscilloscoop kit € 69,99 € 69,99
Leverbaar in 2 tot 3 dagen

Subtotaal € 71,78
Verzendkosten € 4,95
Administratiekosten € 2,50

Totaal (incl. BTW) € 79,23

Gewenste Oplossing:

Als het bedrag binnen 5 werk dagen op mijn rekening is terug gestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Conrad over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Fulco@H

2 maanden geleden - Tot op heden nog geen enkele reactie van Conrad

Heeft op 05 september 2016 om 17:33 geantwoord

Beste Andrea,
Ik heb het klachten formulier gebruikt!
Er is pas vandaag contact geweest met mij via de mail.
Waarom via de mail nogmaals vragen of ik het product nog wil ontvangen?
Ik had via hier al aan geven wat de oplossing moest zijn, het bedrag van het vermiste product terug storten op mijn rekening.
Of dit gaat gebeuren is nog niet bevestigd door uw Customer Contact Center,
daarmee is het probleem nog niet opgelost.

Reactie van de melder van de klacht Fulco@H

2 maanden geleden - Er is een onderzoek gestart door Conrad. Afhankelijk daarvan komt er creditnota. Wij zijn een week verder en nog geen zicht op wanneer ik mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Conrad in behandeling genomen

Bericht van Conrad

2 maanden geleden - Hi Fulco, we hebben je een e-mail gestuurd omdat we nog een aantal vragen hebben nav het onderzoek. Zou je hiernaar willen kijken? Alvast bedankt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Conrad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Conrad

Heeft op 10 oktober 2016 om 11:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels op verschillende manier contact gehad en daarom stellen we voor om hier de klacht af te ronden. Volgens onze gegevens is het op dit moment ook opgelost. Mocht dit niet het geval zijn dan vernemen we het graag op webcare@conrad.nl zodat we het op kunnen lossen.

Vriendelijke groeten,
Lotte
Conrad Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Fulco@H