Klacht: Halve bestelling geleverd

op 21 april 2016 over Home24 in de categorie Internetshops - Meubels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 april jl 2 nachtkastjes besteld.
Nu wordt er op 15 april 1 nachtkastje geleverd.
Sinds dien probeer ik contact met jullie te zoeken, per telefoon(10/15/20/25 min in de wacht)/Facebook/twitter/mail maar 0 reactie.
Erg slechte service.
Waar blijft mijn andere nachtkastje?

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn 2e nachtkastje geleverd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Home24 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Home24 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Home24

Heeft op 03 mei 2016 om 08:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het tweede nachtkastje uit de bestelling leek nog niet verzonden. Omdat dit artikel direct vanuit onze leverancier verzonden werd, hebben wij contact opgenomen met de leverancier. Het artikel bleek toch verzonden te zijn. In navolging met de transporteur is gebleken dat zij het artikel naar Home24 terugzenden. Wij hebben het artikel opnieuw besteld zodat de klant deze alsnog zal ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manonjansen1991