Klacht: Halte overgeslagen

op 13 september 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Maandag zou ik met de bus van schagen station naar schagerbrug gemeentenhuis rijden. Volgens 9292 was er een aanpassing vanwegen de kermis in schagerbrug, maar 9292 gaf wel aan dat hij zou stoppen in schagerbrug bij het gemeentenhuis. Tot dat de chauffeur opeens zegt dat hij hellemaal niet langs schagerbrug rijd en pas bij de stolpen stopt omdat de helle route was aangepast.

Zorg de volgende keer dat 9292 klopt met hoe de bus rijd want hier wordt ook niemand blij van.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

9292

Heeft op 10 september 2018 om 13:59 geantwoord

Beste reiziger,

Sinds kort is 9292 actief op klacht.nl. Daardoor konden wij niet eerder op je melding reageren.
We horen het graag als je melding nog actueel is. Je kunt dan een reactie sturen naar reizigers@9292.nl
Ook is het mogelijk om te reageren via het Twitter en Facebook account van 9292.

Groeten, Marco.

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door Yschrijver