Mijn Klacht:
Ik heb mijn zoveelste pakje met half lege sigAretten en baal hier behoorlijk van. Het is al duur genoeg!
Gewenste Oplossing:
Compensatie
Een klant van L and M heeft herhaaldelijk pakjes sigaretten ontvangen die niet volledig gevuld zijn. Deze situatie leidt tot frustratie, vooral gezien de hoge prijs van de producten.
Ik heb mijn zoveelste pakje met half lege sigAretten en baal hier behoorlijk van. Het is al duur genoeg!
Compensatie
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over L and M
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over L and M nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM