Klacht: Halfjaarlijks cadeau abonnement loopt gewoon door

op 27 juli 2015 over Sanoma in de categorie Media

Ik heb mijn schoonmoeder,een half jaar Libelle cadeau gedaan. Ik hoefde niet op te zeggen, het stopte automatisch na dat half jaar. Ik heb dan ook geen automatische incasso-opdracht afgegeven, maar meteen betaald. Een nieuw bedrag werd onlangs geïncasseerd, dat heb ik uiteraard gestorneerd, want het half jaar was voorbij. Nu moet ik toch nog betalen, omdat ik het niet heb opgezegd, maar dat was NIETde afspraak indertijd bij het afsluiten. Het was een eenmalig 6 maanden cadeau abonnement. Kreeg ik vandaag weer een aanmaning om te betalen.

Als dit gestalk met aanmaningen stopt. Ik was niet aan een abonnement voor een ander begonnen als ik had moeten opzeggen.
Ik wil dit heel graag in december weer aan haar cadeau geven, maar niet als het zo verloopt.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Sanoma

5 jaren geleden - Een email naar de auteur van de klacht is verzonden. Het is helaas niet mogelijk de openstaande rekening af te boeken.

Sanoma

Heeft op 28 juli 2015 om 09:35 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Suzanterbeek