Klacht: Glas

[email protected] op 18 januari 2023 over HAK in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hadden daarnet een potje bruine bonen ,dat gingen we eten en mijn man had een stuk glas in zijn mond,,hij spuugde het uit .wij helemaal verbaasd …ik gekeken of het potje stuk was ,dat was niet zo .dus het moet in het potje gezeten hebben

Gewenste Oplossing:

Ja daar heb ik zo direct geen antwoord op ..nu is het nog goed afgelopen .,maar dat had ook anders kunnen zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar HAK over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door HAK in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat HAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HAK

Heeft op 19 januari 2023 om 08:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw TIelman ,

Deze website is niet van ons. Maar kregen wel een melding dat er een melding was over een product van ons. Bedankt daarvoor.

Wat vervelend dat u deze vervelende ervaring heeft gehad met ons product bruine bonen. U heeft de klacht ook via onze eigen website gemeld en wij hebben u inmiddels een e mail gestuurd om nog wat vragen te stellen.

Wij zien via die weg graag uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
HAK B.V.
Afdeling consumenten service

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]