Klacht: Had regeling aangevraagt

op 10 augustus 2017 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Had een regeling aan gevraagt heb toen de papieren opgestuurd .vervolgens heb ik niks terug gehoord .en nu ineens deurwaarde aan de deur en ik wil heus betalen maar heb mails gestuurd en volvolgens ook niks ik zelf met van werk veel van huis .en zou het graag willen regelen

Dat ik gewoon anteoord krijg en iets kan regelen zodat ik alles kan betalen ...

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

Bericht van Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

1 maand geleden - Geachte meneer Remeker, Wij ontvingen uw klacht via de site klacht.nl. Wij willen duidelijk aangeven dat de website klacht.nl géén onderdeel is van ons bedrijf. Van Arkel gerechtsdeurwaarders heeft geen enkele invloed op (de werking van) deze website. Indien u onverhoopt in de toekomst een klacht heeft over Van Arkel, verzoeken wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://vanarkelgerechtsdeurwaarders.nl/opdrachtgevers/klachtenregeling/. Met vriendelijke groet, Van Arkel gerechtsdeurwaarders.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 18 augustus 2017 om 10:32 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Candysmid