Klacht: haarverf klacht

op 18 maart 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

haarverf gekoch in de kleur deep purple.
mijn eigen kleur is bruin, dus volgens de verpakking moest deze goed pakken.
mijn haar is zwart geworden ipv paars, geen enkele paarse pluk te vinden!

Gewenste Oplossing:

ik wil een oplossing dat ik krijg waarvoor ik betaald heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 21 maart 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij een bericht naar mevrouw Eerhart gestuurd. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat mevrouw dit keer teleurgesteld is in ons product. Wij hebben haar tips gegeven om het haar op een natuurlijke manier lichter te krijgen en een vervangend product naar keuze aangeboden. Wij hopen dat zij dit product weer met veel plezier zal gaan gebruiken.

Heeft op 23 maart 2017 om 09:16 geantwoord

Na een reply gestuurd te hebben nu 2 dagen later geen antwoord meer.

Alle klachten die gemeld zijn door jamiesuzanne