Klacht: Haar verbrand en geel

op 06 september 2018 over Cigdem Beauty salon in de categorie Beauty & Wellness

Ik ben bij Cigdem beauty salon geweest in nijmegen! Ik liet een foto zien dat ik ombre as blond wilde hebben en absoluut geen geelblond!

Ze vroeg ook moet ik hen vanaf hier inzetten ik zei dat ik dat tehoog vindt! Ik heb daar 5 uur gezeten en kon niet geloven hoe ze met mensen om ging! Wat een brutaliteit niemand kreeg ook maar drinken aangeboden! Ze heeft echt zoiets van als het je niet uitstaat ga je maar weg! Daarnaast had ze geen eens pin automaat ze deed iedereen zomaar een prijs?? Ik heb €190 betaald kan nog steeds niet geloven dat ik dit heb betaald maar eerlijk ik was bang van haar houding en gedrag! Ze is echt een belasting fraudeer ook nog! Ze slaat niets aan?

Laten we het hebben over mijn haar! Ik zit al de hele ochtend te huilen van het resultaat ik durf niet eens meer in de spiegel te kijken! Ze reageert ook niet eens meer op mijn appjes!

Ik eis mijn geld terug! Zodat ik nadat mijn ff rust heeft ik opnieuw kan verven! Dit heeft effect op mijn psychologie!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cigdem Beauty salon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hatice A