Klacht: Haal in trui

op 20 december 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik kocht bij Zara in Den Haag een trui. Echter zag ik dat er een grote haal op de voorkant van de trui zat. De trui was er in deze maat niet nog een keer en online ook uitverkocht. Iemand uit de winkel aangesproken over de kapotte trui en of ik hem dan met korting kon meekrijgen. Dit werd echter niet gedaan. Trui toch meegenomen en op de bon laten schrijven dat hij stuk is, voor als ik hem nog wil terug brengen. Toen ik hem thuis nogmaals aan trok viel het me op dat het toch echt goed zichtbaar is en begrijp ik niet waarom ik de volledige prijs ervoor heb moeten betalen. Waarbij de medewerker ook niet serieus leek te luisteren en zo snel mogelijk van ons af wilde.

Ik ben tevreden als ik als nog korting kan krijgen of een nieuw exemplaar. Want ik vind het een erg leuke trui en wil hem graag hebben. Maar 30 euro voor een kapotte trui vind ik veel en niet netjes. Omdat de kans ook groot is dat het nog verder stuk gaat.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisannevlenthe