Klacht: H.A. Beens

op 08 augustus 2012 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Geachte mijn aow is door Uw kantoor ingehouden,cq beslag op gelegd,inzake een huurschuld.De woning behoorde toe aan mijn ouders,Mozaik wonen wilde mij geen huurcontract geven omdat de woning al was vergeven.Nu is mijn gehele aow ingehouden,mijn enigste bron van inkomen,ben hierdoor in ernstige problemen gekomen,slaap en woon in een auto,dat kan toch niet Uw bedoeling zijn!!Ik heb een advokaat om raad gevraagd,mar die kost geld wat ik niet heb.Ik heb mijn hele leven betaald voor mijn pensioenmaar nu moet ik op straat leven en bedelen voor wat voedsel,nee dat kan echt niet!!

Ik bgrijp dat U van mij een oplossing wilt horen,maar ik kan geen bedrag noemen,daar moeten dan toch ook regels voor zijn.Ben bereid met U tot een oplossing te komen die ook mij in staat stelt een normales leven te leiden.Ik heb deze computer even mogen gebruiken,om U deze e mail te kunnen mailen.Hopende op een bericht van U,a.u.b. zo snel het kan,ik kan zo niet verder leven.Ik zal ook een mail sturen aan de Majesteit,omdat U in haar naam handeld.Dit zijn geen Nederlandse situatie,ik heb helemaal niets van deze zaak geweten,anders had ik eerder met U contact gezocht voor een oplossing.Hopende op een snel antwoord van U verblijf ik met hoogachting Henk Beens mijn E.Mail adres is henkbns@gmail.com

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 11:07 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn sinds juni 2015 actief op Klacht.nl. Omdat uw klacht voor die tijd is geplaatst, en het betreffende dossier inmiddels is gesloten, zetten we deze klacht op opgelost.

Mocht uw klacht nog niet zijn opgelost dan kunt u de klacht uiteraard opnieuw plaatsen.

Van Arkel gerechtsdeurwaarders en incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Henk A Beens