Klacht: Service

Christina Smit op 28 januari 2021 over Gusti Leder in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb begin januari 2021 een etui besteld en daar 25 euro voor betaald. Tot op heden heb ik het artikel nog niet ontvangen. Toen ik nogmaals de order bekeek kwam ik er achter dat mijn huisnummer niet vermeld stond. Ik heb toen per email contact opgenomen en erg werd bevestig dat de bestelling nog onderweg was maar geretourneerd zal worden omdat het huisnummer ontbreek.
Ik heb voorgesteld dat ze mij een nieuwe etui toesturen en uit coulance de verzendkosten betalen. Dit willen ze niet. Ze willen mij ook niet het bedrag van 25 euro terug betalen. Dit willen ze pas doen als het pakket weer bij hun geretourneerd is.
Lang verhaal kort, ze willen mij niet bellen om tot een oplossing te komen. Het gaat mij te ver om ook nog eens naar Duitsland te bellen. Het is mij ontgaan dat het huisnummer ontbrak en ook dit bedrijf heeft dit niet opgemerkt. Wat hen ook aan te rekenen is.

Gewenste Oplossing:

Als ze mij een nieuwe etui toesturen en de verzendkosten betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gusti Leder

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gusti Leder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Christina Smit