Klacht: Guess Collection Dames Horloge word niet geleverd.

op 17 januari 2014 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Ik ben zeer ontevreden over het beleid van iBood en hoe er met de klanten door het bedrijf wordt opgegaan. Mijn ervaring is als volgt:

Op 5 december 2013 heb ik een Geuss horloge via iBood besteld voor mijn vriendin besteld (voor de kerst) die voor kerst nog zou worden geleverd. Helaas kon iBood het horloge niet voor kerst leveren. Heel erg vervellend natuurlijk, maar het kan gebeuren dat een product een paar weken later uitgeleverd wordt. Die nieuwe verzenddatum zou 9 januari 2014 worden. Als kerstcadeau heb ik mijn vriendin daarom een foto van het horloge gegeven en verteld dat ze het horloge na kerst zou krijgen. Ze was er erg blij mee, want ze was al heel lang opzoek naar dit specifieke Geuss horloge. Op 9 januari kreeg ik het bericht dat het horloge weer vertraging op had gelopen. De nieuwe verzenddatum zou 17 januari worden en vandaag het bericht gekregen dat het horloge helemaal niet meer wordt uitgeleverd. Ik heb anderhalf maand zitten wachten op een horloge die niet wordt uitgeleverd en heb mijn vriendin blij gemaakt met een dode mus.

Koop nooit wat bij iBood, als je niet blij wil worden gemaakt met een dode mus. Het meest onbehoorlijke is nog wel hoe het bedrijf met de klant omgaat.

Ik wil dat het horloge als nog geleverd wordt en aanvaard geen, voor jullie makkelijke oplossing, dat ik alleen mijn geld terugkrijg. Ik ben met jullie een overeenkomst aangegaan en verwacht dat jullie deze nakomen. En ga alsjeblieft niet achter jullie algemene voorwaarden verschuilen. Een goed en betrouwbaar bedrijf levert de horloge als nog uit.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ibood

Heeft op 20 januari 2014 om 10:09 geantwoord

Geachte giallo,

Bedankt voor uw bericht.

Wij begrijpen de teleurstelling volkomen en bieden onze oprechte excuses aan voor het niet kunnen leveren.
Het annuleren van de bestelling is ook voor iBOOD geen wenselijke oplossing, helaas kunnen wij in dit geval geen andere oplossing bieden.

De levering van de horloges liep een eerste vertraging op doordat de leverancier deze niet tijdig en volgens afspraak aan iBOOD heeft had geleverd.
Door de tussenliggende feestdagen (met gesloten distributiecentra onder andere) is de zending pas laat onderweg naar iBOOD gegaan.

Vervolgens is de zending tussen de leverancier en iBOOD kwijtgeraakt. Er is hard gezocht naar een manier om alsnog horloges te kunnen uitleveren.
Tot onze spijt is dit niet gelukt.

Ook uw vriendin bieden wij onze oprechte excuses aan.

iBOOD Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door giallo