Klacht: Reparatie en de beveiliger en medewerkers

ZakiaDid op 06 juli 2023 over Gucci in de categorie Mode

Geachte heer/ mevrouw,

Ik had een riem gebracht voor reparatie in Gucci store Rotterdam. De riem heb ik gebracht op 23-02-2023. De riem na zo lang wachten tot vandaag te horen gekregen dat ik kan komen ophalen. Na meer dan 4 maanden te hebben gewacht. Meerdere malen naar de winkel geweest. Krijg ik zeer vage antwoorden en werd ik zeer slecht geholpen. Nadat ik het ben komen ophalen. Zie ik de dingen die gerepareerd moesten worden niet is gedaan. Ook mis er dingen zoals de rubber band waar de riem aan vast gemaakt moet worden. Als er een overgehouden riem stuk uitsteekt zeg maar.

Eenmaal aangegeven. Dat de dingen niet zijn gedaan volgens ons verwachten kregen we te horen dat de medewerker er niet meer werkt. En dat ze niet veel konden doen. Me man gaf aan dat hij geholpen wilt worden. Begon de beveiliging keihard te schreeuwen tegen mij man. Hem bedreigen dat hij bepaalt dat hij ons niet gaat helpen. Mijn man zegt ik heb een dure riem gekocht en ik heb garantie op want de riem is niet eens 2 maanden oud en twee keer gedragen. Me beveiliger begon nog harder te schreeuwen waardoor mijn man. Heeft duidelijk gezegd per direct te stoppen.

Wij voelen ons zeer slecht behandeld en zeer niet serieus genomen. Terwijl wij keihard werken voor ons geld. Graag mooie dingen willen kopen. Maar zo grote dure merk die zo met ons omgaat kan gewoon niet.

Hoogachtend,

Zakia Didouh

Ik wil dat mijn riem helemaal gerepareerd word en dat ik met een nette manier service krijg die hoort bij de Gucci. Want zo lang wachten en op zo manier behandeld te worden is onacceptabel.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gucci

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gucci nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ZakiaDid