Klacht: Geen terugbetaling ontvangen

op 01 maart 2017 over gsmreparatieandmore in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Wij hadden in jan 2017 een bestelling gedaan bij het bedrijf.Krgen wij het verkeerde toegestuurd.
Na contact met bedrijf is gewenste bestelling niet meer leverbaar. Dus geld zou terug gestort worden nadat wij ongewenste pakket terug hadden gestuurd. Ongewenste pakket terug gestuurd maar nog geen teruggave gekregen. Contact proberen te zoeken maar bedrijf is niet te bereiken. Grr
Vorige week woendag 1 maart 2017 nadat ik de klacht via klacht .nl had ingediend heeft de man van GSMREPARTIEANDMORE mij benaderd. Hij zei dat hij zo poedig mogelijk het geld zou terugstorten. Dit heeft hij via een mail bevestigd! Vrijdag 3 maart nog steeds geen geld op de bank. Ik heb een mail gestuurd met de vraag waarom het er nog niet op stond. Waarop ik een mail kreeg met antwoord dat dat het 3 dagen kon duren omdat het via ccvp betaling ging (weet niet wat dit inhoud).
Nu dinsdag 7 maart 2017 nog steeds niets ontvangen.
Erg jammer!

Wanneer na belofte via mail van Gsmreparatieandmore het geld wordt terug gestort inclusief de verzendkosten.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar gsmreparatieandmore over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door gsmreparatieandmore in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door A Kok