Klacht: Danew tablet

marianna1964 op 17 januari 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Een Danew tablet via Groupon gekocht die niet naar behoren werkt en voledig geleverd is.
De tablet kan niet opgeladen worden, en de 8GB memorycard die tegen meer prijs meegeleverd zou worden zat er niet bij.
Al 6 mail op aanraden naar Danew ([email protected]) verstuurd, maar helaas nog steeds geen reactie!!!!!!!!!!!!!

Een goede tablet die wel werkt of mijn geld terug en de 8GB memorycard alnog naleveren

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 03 december 2012 om 17:17 geantwoord

Beste Marianne,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar [email protected].

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Mijn klacht is nog steeds niet opgelost. Er is niets gedaan, de tablet werkt niet, want de kabel van de lader maakt geen contact met de tablet en de 8GB geheugenkaart is ook nog steeds niet na gezonden. Het enige wat ik als advies kreeg is een ander email-adres van de klantenservice en het advies om dan zelf maar contact op te nemen met Danew. Alle adviezen opgevolgd zonder resultaat. Ik hoop dat er alsnog iets gedaan gaat worden. Met vriendelijke groet Marianna Dorenbos.

Reactie van de melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door