Klacht: Groupon weigert bestelling te annuleren

op 17 juli 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Artikel besteld bij Groupon op 16/07. Wordt verstuurd naar een oud adres, zo blijkt bij de bevestiging. Eerst binnen 10 minuten geprobeerd adres te wijzigen: niet mogelijk. Daarna per mail en via chat gevraagd bestelling te annuleren. Ondanks dat verzendtijd op 14 – 21 dagen staat weigert Groupon de bestelling te annuleren. Aangegeven dat ik een wettelijke bedenktijd heb: maar daar ‘kan het systeem niets aan doen’. Vervolgens wordt de verbinding verbroken.

Gewenste Oplossing:

Als de annulering wordt doorgevoerd en betaling wordt geretourneerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gijsdupont