Klacht: Vraag om te annuleren, terug te mogen sturen en terug betaling na 2 maand nog niet opgelost.

op 02 februari 2019 over Groupon.be in de categorie Coupon Sites

Ziehier de mails van de klacht. Van: yvette Vanavermaete
Verzonden: Thursday, January 10, 2019 8:36:02 PM
Aan: klantenservice@groupon.be
Onderwerp: Vraag om te annuleren, terug te mogen sturen en terug betaling

Beste,
Na bijna een maand krijg ik hopelijk een goed antwoord.Hieronder vind u de bezonderste mails die stuurde. En kreeg
Hoi yvette,
Je aankoopnummer is 1200-065503-640158, aankoopdatum 1 december 2018

Product verkocht door: Groupon Goods Global GmbH
Je hoeft niets meer te doen! Door de aankoop van deze deal en het geven van je naam en het verzendadres is je bestelling compleet..
Bestelling
( foto’s van commande)
Subtotaal: 54,97 €
Verzend- en afhandelingskosten: 8,97 €

Ik schreef dit onmiddelijk terug
Van: yvette Vanavermaete
Verzonden: Saturday, December 1, 2018 11:06:08 AM
Aan: support-autoreply@groupon.com
Onderwerp: RE: Aankoop bevestigd: bedankt voor je aankoop!

Beste, hoe kan ik deze aankoop annuleren? Ik wilde duwen op 1 x een dubbele witte van 19,99€ en heb een 2de x geduwd om dat kruisje weg te hebben, maar het is er bij gekomen. Dat 1 stuk heb ik ook niet nodig. Volgens mij is er met mijn pc iets fout gelopen. Dus 1 X een dubbele in wit 19,99€ verzending aankoopnr 1200-065503-640158. MVG Yvette
Verzonden vanuit Mail voor Windows 10
Ik heb reeds dikwijs bij jullie gekocht en heb dat probleem hier nog niet gehad. Daar de betaling plots automatisch ging. Zo kon ik het niet meer weg doen. Ik heb nog gerief nodig maar wil wel dat het teveel die er is opgekomen in orden is. MVG Yvette
Daar ik na al die tijd geen antwoord kreeg heb ik gechat en kreeg daarna de volgende mail.
Chat Name: Yvette Vanavermaete, Chat Ticket ID : 881706540706608927
Manisha (Groupon Customer Support – International)
2 jan. 15:03 GMT
Beste Yvette,
Naar aanleiding van onze chatgesprek stuur ik u deze mail op.
Om u beter van dienst te zijn betreffend uw verzoek, willen wij u vragen om ons te voorzien van de volgende gegevens:
1) Heeft u de bestelling niet met een ander mailadres gedaan, dan heb ik meer informatie nodig over de bewuste transactie. Heeft u met internetbankieren betaald, dan ontvang ik graag het 16 cijferige betalingskenmerk beginnend met KN van deze transactie, te vinden op uw bankafschrift. Voor een creditcard betaling volstaan de laatste vier cijfers van uw creditcard en creditcard maatschappij. Aan de hand daarvan kan ik uw voucher(s) opzoeken.
2) het aankoopnummer
Zodra wij deze informatie hebben ontvangen, kunnen wij u verder helpen.
Manisha
Groupon klantenservice
Ik stuurde als antwoord hetvolgende

Van: yvette Vanavermaete
Verzonden: woensdag 2 januari 2019 16:31
Aan: Groupon Klantenservice
Onderwerp: RE: Chat Name: Yvette Vanavermaete, Chat Ticket ID : 881706540706608927 ( 66896463) aankoopnummer 1200-065503-640158,
Beste, sorry voor de last hoor. Ik heb deze teruggevonden en betaald met mijn beokaart denk ik laatste 4 nummers zijn 1411. Hopelijk kan je er weg mee. Nogmaals sorry. Yvette
Tot mijn verbazing kreeg ik enkele dagen later ( op 7012019) deze mail

Janily S. (Groupon Customer Support – International)
7 jan. 14:47 GMT
Beste mevrouw Vanavermaete,
Bedankt voor uw reactie.
Ik heb uw kwestie verder voor u nagekeken en ik zie dat u een Belgische account heeft en ik wil u hierbij mededelen dat u contact opneemt met de klantenservice van Nederland. Ik adviseer u om contact op te nemen met de klantenservice van België via klantenservice@groupon.be.
Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Janily
Hopelijk ben ik nu op het goede e mail adres, en wat gebeurd er nu? MVG Yvette

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Ben steeds over de waren die ik bij Groupon bestelde tevreden geweest. Zou nu toch graag hebben dat deze kwestie in orde komt. en 2 van de 3 apparaten die ik niet bestelde ( zie beschrijving in mail bij bestelling en betaling terug kan sturen en mijn geld terug kan krijgen. MVG Yvette

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon.be

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon.be nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvettevanaver