Mijn Klacht:
Iets langer dan een half jaar geleden heb ik een Iphone 6 van 128gb bij groupon gekocht.
Nu heb ik sinds een maand of 2 zeer veel problemen die niet opgelost geraken, dit na een update van iphone.
Het toestel valt uit bij 20%, 30% of soms zelfs al bij 90%. Dan komt er op het scherm dat mijn batterij volledig leeg is en dan kan ik hem een bepaalde tijd niet meer opstarten.
Als ik hem dan opgestart krijg springt hij naar 1% en valt hij daarna weer uit.
Om dit probleem op te lossen moet ik hem in de lader steken, maar dat heb ik uiteraard niet altijd bij en dat is natuurlijk ook niet de oplossing voor dit toestel.
Als ik hem in de lader steek laadt hij 5 van de 10 keer niet op, krijg ik hem niet opgestart en daar sta ik dan…
Voor mijn werk heb ik hem regelmatig nodig omdat ik zelfstandige ben en dat maakt het regelmatig wel frustrerend omdat ik hem op geen enkel moment kan vertrouwen.
Ik heb al een mail gestuurd naar groupon en die hebben mij doorgestuurd naar de firma waar zij het toestel van hebben gekocht.
op groupon staat dat ik een jaar garantie krijg. volgens de firma moest ik binnen het half jaar laten weten dat het toestel vanaf dag 1 eigenlijk al stuk was. Groupon zegt mij dat er nergens op de site staat dat ik een jaar garantie heb, terwijl er zeer duidelijk wel staat dat ik een jaar garantie heb. Ik heb er ook een kopie van en het aankoopbewijs heb ik ook.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ze de iphone in garantie repareren.
