Mijn Klacht:
Ik heb op 12 februari de bestelling ontvangen, 2 balpennen van “swarovski”. Ik kreeg meteen het gevoel dat ik was opgelicht vanaf het moment dat ik mijn pakketje open deed.
Op de website van groupon stond het volgende: HighlightHandig draai-kliksysteemZwarte inktGeleverd in een mooi opbergdoosjeMet certificaat van echtheid 2 jaar garantie
Bij mijn bestelling zaten de pennen om te beginnen al niet in een opbergdoosje maar in een zwart, goedkoop hoesje. Er zit ook géén certificaat van echtheid bij. Dit wil dus zeggen dat het geen echte pennen zijn want swarovski levert altijd een certificaat van echtheid.Bij de echte swarovski pen staat ook altijd een opschrift. Ook dit onbreekt hier. Het gaat dus DUIDELIJK over een namaak. Ik ben dan eens op internet gaan surfen en blijkbaar hebben jullie nog al eens namaak pennen geleverd bij klanten. Zie volgende link : http://www.klacht.nl/2012/01/nep-swarovski-pennen/.
Ik begrijp niet waarom jullie nog namaak pennen verkopen als jullie in het verleden hier al klachten rond gehad hebben. Ik zou dus ook graag mijn geld terug willen. Het is de eerste keer dat ik bestel op Groupon en als hier geen oplossing voor komt sowieso al meteen de laatste keer. Ik heb ook contact opgenomen met de dealaanbieder maar die reageert na 2 weken uiteraard nog steeds niet op mijn email. Ik kan de goederen alleen op eigen kosten en eigen risico terug zenden van Belgie naar Nederland. SCHANDALIG. Komen er ook nog eens kosten bij…..
Gewenste Oplossing:
Ik wil sowieso gewoon mijn geld terug. Ik ben niet verantwoordelijk voor het feit dat de balpennen niet echt zijn.. Ik ga ook niet nog extra geld steken in de retour etc...
