Klacht: Driegangen keuzemenu voor twee

op 05 mei 2019 over Groupon.be in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste aankoop gedaan op 13042019 aankoopnummer 1200-070123-241702 gereserveerd op 3052019 om 14:uur en bevestiging ontvangen van jullie Groupon dus maar nu als wij daar aankwamen was die zaak gesloten die waren in verlof ik heb ondertussen vernomen dat dat door gegeven was aan jullie diensten maar dat jullie het niet verwerkt hebben in jullie schema maar wij stonden daar wel niet leuk en het is wel 25km van ons vandaan dus 50 km geen en terug ik zelf kan mijn bon nu niet meer verzilveren dus vraag ik een oplossing te zoeken alvast bedank

Gewenste Oplossing:

een regeling zoeken dat ik hem weer kan verzilveren of geld terug gave

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon.be

Reactie van de melder van de klacht paul8080

7 maanden geleden - WANNEER KRIJG IK EEN REACTIE MET EEN OPLOSSING JULLIE HEBBEN EEN FOUT BEGAAN LOS HET AUB DAN OP KAN ZO SIMPEL ZIJN MET WAT MEDE WERKING .

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon.be nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door paul8080