Klacht: Bestelling betaald maar niets ontvangen

moniquerkj op 09 december 2022 over Groupon.be in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft betaald e bestelling en geen levering tot op heden

Ik bestelde twee wandkalenders grootste formaat

Op datum van 25 november betaalde ik 14.28 euro aan Groupon.be met mijn creditcard

De wandkalenders heb ik nooit mogen ontvangen
Deze moeten nog gemaakt en afgewerkt worden VOOR kerst
Dan krijgt elk gezin zijn gepersonaliseerde kalender voor het volgende jaar

Een familietraditie die ik niet wil doorbreken!!!!!!!

Daar de tijd dringt ben ik genoodzaakt om elders een kalender aan te schaffen
Ik wou met jullie werken maar ja……

Ik vraag dan ook een terugbetaling van het betaalde bedrag of een aankoopvoucher voor een volgende bestelling

Ik heb al veel met Groupon gewerkt zonder problemen
Maar
Dit kan. Jet zijn

Ik was een maand voor afwerk datum met de bestelling van de kalender
3.99€ het stuk maar aan de eindmeet toch 14.28€ als eind totaal voor 2 stukje

Hoop dat dit in orde komt
Met alle respect voor jullie drukke tijden maar ik heb gaaf de muntjes op de i

Laat graag weten of je deze mail ontvangen hebt en wat er volgt…dan geef ik jullie even tijd
Zolang het eerl8jk gespeeld wordt

Vriendelijke groeten

Monique De Ridder
Laarnebaan 133
9070 Heusden Destelbergen

Gewenste Oplossing:

Reeds vermeld
Wens mijn bestelling niet meer!!!! Te laat om de kalender nog foto gebruiksklaar te krijgen

Of terugbetaling
Of een compensatie voucher

Zolang het maar eerlijk verloop
Groetjes
Monique

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon.be

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon.be nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moniquerkj