Klacht: Op 19-12-2012 heb ik detoxpleisters besteld en op 20-12-2012 heb ik een swarofkie klavertje vier hanger en ketting besteld in het rood,beiden zijn betaald met mijn credietcard maar allebei nog steeds niet geleverd!!

landseer1 op 20 januari 2013 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Ik heb op 19-12-2012 een swarovski klavertje vier hanger en ketting besteld in het Sea blue, en betaald van mijn banknummer maar nog steeds niet geleverd!!
aanbiederscode is gs1797911 voor de ketting, perscode 18e9e5ce en de aanbiedingcode is gd1869853
mijn email [email protected]
Hoor graag wanneer ik hem zal ontvangen

Klavertje vier

Veel van de dames zijn laaiend enthousiast als ze een sieradenwinkeltje binnenlopen, maar komen vaak met lege handen weer naar buiten. Het is natuurlijk moeilijk om net de juiste oorbellen en ketting te vinden die bij jou passen. Daarnaast hangt er vaak genoeg ook een peperduur prijskaartje aan. Wij hebben dan ook ons uiterste best gedaan om een mooie set voor jou te regelen en ze zijn helemaal GRATIS, je betaalt slechts alleen de verzendkosten!

Ketting:

- Oorbel hoogte: 1,4 cm
- Oorbel breedte: 1,3 cm

Zo spoedig als het mogelijk is. Mvgr S.Lösscher.Didam

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 21 januari 2013 om 14:31 geantwoord

Beste mevrouw,

Uw bestelling gaat uiterlijk op 25-1 in verzending, dit is conform de levertijd van 22 werkdagen.

Heeft u verder nog vragen? Neem contact op via: [email protected]

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door