Klacht: Grote boevenbende

op 28 mei 2016 over Jepma Gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

Deze organisatie handelt in strijd met de wet en oefent onrechtmatige dwang uit. Zo is er beslag gelegd op mijn tegoeden nadat ik nog een bedrag van 200 euro per maand moest betalen, van in totaal een bedrag van 4500. Echter heb ik in januari 2016 in 1 x 2000 euro vooruit betaalt en de maanden februari, maart en april geen 200 euro, omdat ik al vooruit had betaald en dus veel meer had betaald dan conform de afspraak. Vervolgens legt Jepma gerechtsdeurwaarders c.q. Almere gerechtsdeurwaarders beslag op mijn bedrijfsrekening, waardoor ik 285 euro beslagleggingskosten heb betaald (zomaar afgetrokken van de rekening). Het is onrechtmatig handelen, vanwege het feit dat ik ver vooruit had betaald en er van tevoren niet gezegd is dat ik a) niet vooruit mocht betalen en b) niet gezegd is dat ik alsnog die 200 euro moest betalen in de maanden februari-mei. Daarnaast strookt dit niet met het legaliteitsbeginsel, en met de principes van redelijkheid en billijkheid. Almere Gerechtsdeurwaarders houdt er klaarblijkelijk eigen regels op na en hanteert onrechtmatige dwangmiddelen.

Het is een organisatie die er criminele praktijken op nahoudt, onder leiding van directeur Jaco van ’t Slot. Ik heb deze man benaderd en uitgelegd dat ik een flinke schadevergoeding zal eisen mocht het beslag niet worden opgeheven en de beslagleggingskosten niet worden vergoed.

Ik roep mensen op die problemen hebben met dit gerechtsdeurwaarderskantoor en die de dupe zijn geworden van onrechtmatige handelingen hun klacht online te poneren, een kort geding te starten en eventueel beslag te leggen op hun tegoeden.

Het is algemeen bekend dat deurwaarderskantoren er dubieuze praktijken op nahouden en Almere Gerechtsdeurwaarders/ Jepma Gerechtsdeurwaarders is zo’n kantoor. Laat je niet de mond snoeren maar treed in het verweer.

Jepma Gerechtsdeurwaarders dient het beslag op te heffen en de beslagleggingskosten te vergoeden

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jepma Gerechtsdeurwaarders

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jepma Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RB234567