Klacht: bedrijf Jepma gerechtsdeurwaarders houdt zich niet aan de wet

op 15 juni 2016 over Jepma Gerechtsdeurwaarders in de categorie Deurwaarders

Het begint er steeds meer op te lijken dat Almere gerechtsdeurwaarders zich niet aan de regels houdt. Onder leiding van Jaco van ’t Slot zijn er vele gedupeerden geweest van hun onrechtmatige handelen. Ik roep iedereen op om persoonlijk verhaal te halen als je problemen hebt met dit bedrijf, want zodra je vragen hebt of een klacht hebt geeft dit bedrijf niet thuis. Medewerkster Stephanie de Coo is uitermate onbeschoft, directeur Jaco van ’t Slot houdt er dubieuze praktijken op na. Op facebook is het profiel van directeur Jaco van ’t Slot. Ik roep dan ook iedereen op die problemen heeft met dit kantoor om een social media campagne te starten (facebook/twitter), directeur Jaco van ’t Slot persoonlijk te benaderen en een klacht bij de kamer van Gerechtsdeurwaarders te leggen wanneer je problemen hebt. Met een bezwaar aan hun broek dreigen ze hun licentie te verliezen. Dit bedrijf, Jepma gerechtsdeurwaarders of Almere gerechtsdeurwaarders, moet tegengehouden worden voordat nog meer mensen de dupe worden van onwettelijke praktijken.

wanneer Jepma gerechtsdeurwaarders zich aan de wet houdt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jepma Gerechtsdeurwaarders

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jepma Gerechtsdeurwaarders nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mike6578