Mijn Klacht:
Ik was op zoek naar een nachtkastje en via Google vond ik er 1 die ik wel mooi vond bij Ikea. Het gaat om de Brimnes (art. 803.404.54). De prijs was € 29,99. Bij het afrekenen kwam ik erachter dat ik bij de Belgische Ikea zat en niet kon bestellen en laten bezorgen in Nederland. Ik ben naar de Nederlandse site van Ikea gegaan en onder precies hetzelfde artikelnummer vond ik ook daar dat kastje. Tot mijn grote verbazing was nu de prijs € 39,95. Dus ruim 30% duurder. Volgens de klantenservice is het (redelijk) normaal dat Ikea in verschillende landen verschillende prijzen aanhoudt voor het zelfde artikel. Ook in Duitland kost dit kastje € 29,99. Dus we worden hier in Nederland voor mijn gevoel giga bij de poot genomen.
Hoe kan het dat een artikel bij 1 bedrijf verschillende prijzen heeft in andere landen. .
Gewenste Oplossing:
Gelijke prijzen voor gelijke artikelen bij 1 winkel(keten).
