Klacht: Groot besteld en klein gekregen

op 15 september 2018 over New York Pizza in de categorie Horeca

Telefonisch besteld.
Wordt niet gevraagd medium of Large dus neem ik aan dat ze via mijn telefoon nummer ziet wat ik altijd bestel.
Geef ook aan zelfde als andere keren omdat ik al meer dan een jaar om de week (af en toe elke week) dezelfde pizza bestel met Mn kinderen.
Toen de bezorger kwam heb ik gelijk gebeld dat ik een grote pizza en geen kleine besteld dacht te hebben.
Helaas omdat het al tegen bedtijd was is het niet de bedoeling dat ik na 40 min weer met een grote pizza in Mn eentje ga zitten was er alleen een sorry omdat ze in het systeem niet terug kunnen kijken wat ze altijd wel gekund hebben naar mijn mening.
Ik denk dat ze wel iets meer aandacht aan hun klanten mogen geven op dit gebied.
Beetje jammer dit new york pizza Arnhemseweg Apeldoorn

Dit had anders opgelost kunnen worden i.p.v. we brengen nog wel een pizza na.
Kan Mn kids niet nog een uur wakker houden.
Ben al jaren klant en alleen vd Arnhemseweg anders hoef ik ze niet maar dit valt me een beetje tegen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Pierre 5