Klacht: Groenten en fruit

op 09 oktober 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

28-9-17 gekocht, sperziebonen, waren niet vers en na een dag vertoonden ze veel bruine vlekken. Elstar appels in zak, bleken sommigen van binnen rot te zijn terwijl het nu Elstar time is. Handsinaasappels 2 kilo, waren zo droog dat ze niet meer te eten waren. Er lagen nog 2 komkommers in een doos die er ook absoluut niet vers uitzagen. Wij zijn klant vanaf de allereerste dag maar helaas hebben we moeten constateren dat vooral de groenten en fruitafdeling zeer in kwaliteit is achteruit gegaan. Jammer maar wij hebben er voor gekozen om voortaan de wekelijkse boodschappen elders te gaan halen.

Dat het weer wordt zoals in de tijd dat de Lidl werd verkozen tot de beste groenten/fruit leverancier. Ook zou het zeer prettig zijn dat je na 17.00 uur ook alles uit het groenten/fruit assortiment aantreft in de winkel.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:53 geantwoord

Heeft op 09 oktober 2017 om 18:33 geantwoord

Ik zou veel liever zien dat er structureel iets veranderd aan het aanbod, vooral voor alle klanten die na hun werk ook boodschappen moeten doen.

Alle klachten die gemeld zijn door adriethea@hotmail.com