Mijn Klacht:
Sinds de verbouwing is de groenteafdeling enorm achteruit gegaan.
snijbonen bijna verrot op maandag. Antwoord: ja het is maandag mevrouw. Woensdagmorgen 28-06-2017 weer terug en ja hoor, nog precies hetzelfde. Op de vraag of er ergens achter nog verse snijbonen waren werd ontkennend geantwoord. Een grotere A.H. maakt het nog niet tot een betere. Ook het vele aanvullen tijdens de winkeluren maakt het winkelen hier niet meer tot een feest en gelukkig is er nog een Jumbo en MCD in de buurt.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik weer de oude A.H. (was eerst franchise) herken en de kwaliteit geleverd krijg van voorheen.


