Klacht: Slechte bezorging

op 03 juni 2012 over Grillroom Exodus, Rotterdam in de categorie Cafés en Restaurants

De eerste bestelling die plaatsvond werd na bijna anderhalf uur pas bezorgd! er zou extra knoflook bijzitten, maar dit zat er niet bij. Wel hebben wij hiervoor betaald. Ook was het eten nog eens koud!! Ik heb tot 3 maal toe gebeld en bij de laatste keer heeft de manager ons bij de eerstvolgende bestelling gratis eten beloofd. We zouden de eerdere bestelling die gemaakt was gratis krijgen. Hij zou dit op een briefje schrijven. Vandaag wilden wij dat dus bestellen en dit werd niet geloofd. Ook hing er tussen alle briefjes die er al hingen niet ons briefje. De man die ik sprak was niet beleefd. Na veel klagen kregen wij op onze bestelling 50% korting. Dit vonden wij acceptabel en we hebben ons eten besteld. Deze keer werd het sneller bezorgd, maar ongelofelijk… Weer geen extra knoflook. We hebben weer terug gebeld, deze keer was de man nog asocialer. Hij vertelde ons dat die het mooi geweest vond en dat foutjes gemaakt kunnen worden. Hij was zeer beledigend en heeft vervolgens de hoorn erop gehangen. De service van dit restaurant is verschrikkelijk slecht!

We zouden graag onze beloofde bestelling nog steeds gratis krijgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caarpaul