Klacht: Eten besteld

Mjanssen op 02 oktober 2012 over grillroom Amon te Venlo in de categorie Cafés en Restaurants

We hebben om 21.14 uur eten bestelt bij Amon te Venlo. Deze zou om 22.15 uur bezorgd worden. Ondertussen hadden we 4x gebeld, daar werd tegen ons vertelt dat het eten er over 10 minuten zou zijn. Tijdens het laatste gesprek, hebben we gezegd dat we het eten niet meer wilden hebben. Aangezien ze in het vorige gesprek ook nog eens de hoorn erop gooiden. Uiteindelijk was de bezorger hier en hebben we gezegd, dat dit geen normale gang van zaken doen is aangezien ze zich niet aan de afspraken houden. Daarom hebben we gevraagd dat er wat af kan van de prijs. Maar dit kon hij niet bepalen, omdat de baas hierover ging. Uiteindelijk vroeg de bezorger aan ons of wij de baas konden bellen, aangezien hij geen beltegoed heeft. (dat is helemaal een mooi verhaal). Dus we hebben vriendelijk verzocht dat hij de spullen mee terug kan nemen en toen zei hij tegen ons dat wij agressief zijn. En dat dit de cultuur van de nederlandse mensen is. Hij accepteerde uiteindelijk het bedrag van €15-. Ik zei dat ik de discussie niet meer verder aan ging. Ik wenste hem een fijne avond en maakte de deur dicht. Toen sloeg de bezorger tegen de raam van de voordeur. Wat heel bedreigend over kwam, want uiteindelijk hebben we voor onze eigen veiligheid een melding gemaakt bij de politie.

Dat er excuses aangeboden wordt vanuit het bedrijf Amon. En dat zij nog maar met een goede oplossing aan mogen komen.

Alle klachten die gemeld zijn door