Dear Sir/Madam,
I am writing about a situation.
I was a customer from Greenwheels and canceled my subscription on 4 Dec 2017. When I made an account to use their services I had paid around 230 Euro as a deposit/guarantee. The company... Lees meer
Op 11 november heeft Greenwheels aangegeven dat er een bedrag zou worden afgeschreven ivm een rit. Dat klopte niet, een bedrag was al afgeschreven voor die rit. Ik maak dezelfde rit wel vaker en daarom weet ik dat het niet... Lees meer
Ik heb nooit gebruik gemaakt van greenwheels. Opgezegd en moet nu 2 maanden wachten op € 225,00 omdat er mogelijk nog boetes kunnen komen. Lees meer
Voor 24 uur een auto huren betaal je een dagtarief. Nu wilde ik een auto huren voor minder dan een dag, een halve dag, maar in plaats van gewoon het dagtarief te rekenen wordt het uurtarief berekend. Effectief betaal ik... Lees meer
Wij hebben in Frankrijk getankt voor € 50,01. Het aantal liters staat echter niet op de bon. Reden voor Greenwheels om de bon ongeldig te verklaren, want voor hetzelfde geld hebben we ook koffie gedronken. Uit te rekenen is, gezien... Lees meer
Parkeerbon gehad. De auto geparkeerd die onder de parkeervergunning zou vallen, zoals beschreven in de gebruiksaanwijzing in de auto. Dat briefje blijkt niet te kloppen. Van klantenservice Greenwheels is verder niets te verwachten. Die hebben de bon gewoon doorgestuurd en... Lees meer
Mijn kinderen hebben oo mijn mobiel gezetten en waarschijnlijk deze dienst geactiveerd. Ik heb geprobeerd om me af te melden bij payinfo maar krijg geen sms terug gestuurd. Contact gehad met de klachtenservice van telefuter maar zei zeggen dat... Lees meer