Klacht: Gratis verzending werkt niet

op 15 augustus 2017 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Bij bestelling plaatsen werkt code wel en wordt de verzendkosten eraf gehaald maar bij afrekenen wordt deze er gewoon weer bij opgeteld mi een lokkertje. Nu staat er wel een bestelling in met de status wachtende waar ik niets mee kan doen.

Ik ben tevreden als mijn bestelling kan geplaatst worden zonder verzendkosten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 16 augustus 2017 om 10:45 geantwoord

Beste Cees,

Spijtig om te vernemen dat u een bestelling wilde plaatsen, maar dit niet helemaal soepel verliep.
Dit willen wij uiteraard graag uitzoeken. Alle kortingscodes welke verzonden worden zijn 'klanten-lokkertjes', want zo werkt het. De codes werken uiteraard wel gewoon.

De actie voor het gratis verzenden liep van 12 tot en met 13 augustus. In deze periode had u de kans op een bestelling te plaatsen zonder daar verzendkosten voor te moeten betalen.

Wij vinden het vervelend dat het u niet is gelukt om de code toe te passen tijdens het bestellen.
Om deze reden, zullen wij u een gratis verzendcode toesturen, zodat u de bestelling alsnog kunt plaatsen zonder dat u hier verzendkosten voor dient te betalen.

Wij zullen de code naar het bekende mail-adres(wilenceesbakker@hotmail.com) versturen.
Excuses voor de geleden ongemakken.

Wanneer u enige tips en/of opmerkingen heeft om dit proces makkelijker te maken, dan horen wij dit uiteraard graag!

Team Webcare
Koopjedeal.nl

Heeft op 16 augustus 2017 om 16:27 geantwoord

code ontvangen en bestelling geplaatst

Alle klachten die gemeld zijn door Swingcees