Klacht: Gratis UHD 880 mediaplayer

op 05 september 2015 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb in oktober 2014 een Philips curved UHD TV gekocht met de belofte dat ik daar de UHD 880 mediaplayer bij zou krijgen. Omdat de tv zelf de HEVC decoder niet heeft, waardoor je bijvoorbeeld via Netflix en YouTube geen 4k video kunt afspelen, heb ik de mediaplayer nodig. Ik kan nu al bijna een jaar niet gebruikmaken van diensten waar ik wel voor betaal. En daar komen de kosten nog bij voor het steeds opnieuw contact opnemen met Philips. De mediaplayer zou half augustus worden geleverd volgens de helpdesk. Het is ondertussen september en ik heb nog niks vernomen. Ik heb veel spijt van de aanschaf en ben voornemens nooit meer voor Philips te gaan.

Wanneer de mediaplayer direct wordt geleverd. Wanneer dit niet mogelijk is, wil ik gecompenseerd worden voor de kosten en de lange wachperiode. Bijvoorbeeld een Philips Hue starterkit E27 met Bridge lijkt me een goede compensatie omdat ik de mogelijkheden van ambilicht daarmee kan uitbreiden.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 07 september 2015 om 08:30 geantwoord

Geachte klant,

Dank voor uw bericht. De UHD880 was gepland te worden verscheept in het eerste kwartaal van 2015. Helaas is echter de verzending uitgesteld tot het laatste kwartaal van 2015. We excuseren ons voor de eventuele ongemakken die dit veroorzaakt heeft.

Philips Webcare

(Philips Webcare nam contact op met de klant via Klacht.nl op 07/09/2015)

Heeft op 07 september 2015 om 16:26 geantwoord

Dit antwoord wist ik al. Ik wil worden gecompenseerd!

Alle klachten die gemeld zijn door sanvanson