Klacht: gratis te ontvangen mediaplayer uhd880

op 05 september 2015 over Philips in de categorie Electronica Merken

tijdens de aanschaf van mijn nieuwe philips tv de 55PUS9109 werd mij verteld over de 4k mediaspeler die mij naderhand opgestuurd zou gaan worden.
na alle gegevens te hebben gedeeld met philips werdt mij verteld dat ik de uhd880 mediaspeler halverwege augustus toegestuurd zou krijgen…
na meerdere keren met philips contact te hebben gezocht ben ik van het kastje naar de muur gestuurd en heb ik tot op heden nog steeds niets ontvangen….waarom moet dit zo,n drama zijn???

tevreden zou ik zijn als ik mijn uhd880 aangesloten heb en nu eens kan gaan genieten van mijn nieuwe tv! en niet eerst een vermogen (voor mij)neertellen en achteraf achter je spullen aan hoeven te zitten!

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 07 september 2015 om 08:24 geantwoord

Geachte klant,

Dank voor uw bericht. De UHD880 was gepland te worden verscheept in het eerste kwartaal van 2015. Helaas is echter de verzending uitgesteld tot het laatste kwartaal van 2015. We excuseren ons voor de eventuele ongemakken die dit veroorzaakt heeft.

Philips Webcare

(Philips Webcare nam contact op met de klant via Klacht.nl op 07/09/2015)

Alle klachten die gemeld zijn door p.levering