Klacht: Gratis taart bij koop nieuwe Senseo Viva Cafe

op 11 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Afgelopen dinsdag 7 juni 2016 heb ik bij de Blokker in Slikkerveer te Ridderkerk een nieuwe Senseo , type Viva café gekocht. Op het moment dat ik er was , was het erg druk in de winkel. Er waren 4 verschillende soorten Senseo apparaten te koop en ik vroeg wat de verschillen waren.
Hier werd ik netjes te woord in gesteld. In eerste instantie wilde ik voor de quadrant Senseo gaan. Er stond geen prijs bij de nieuwste Senseo Viva Café. Er hing een brede poster over de Senseo Viva Cafe. Als deze koffiezetter kocht dat je een waardebon van 15 euro erbij kreeg voor een taart. Ik vroeg aan de verkoopster wat de prijs was van deze Senseo. Deze Senseo apparaat bleek net zo duur te zijn als de Senseo quadrant. Ik besloot voor de Senseo Viva Cafe te gaan. Ik zei tegen haar dan heb ik er een gratis taart bij. Dit bevestigde zij ook. Toen ik bij de kassa kwam en om de waardebon van de taart vroeg , zei de deze verkoopster dat dit een moederdagactie was. Dat ik deze bon dus niet kreeg. Het kwam er op neer dat ik gewoon pech had gehad. Mw. deed geen enkel voorstel voor compensatie of haar excuses aanbieden dat er verkeerde informatie in de winkel ging. Moederdag was op 9 mei. Hoe is het mogelijk dat op 7 juni deze poster er nog hangt. Het vreemde vond ik dat de andere verkoopster er totaal niet van op de hoogte was. Terwijl zij wel erg bekwaamd over kwam.

De verkoopster die mij in de winkel geholpen had , was vriendelijk en kwam mij bekwaamd over.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 13 juni 2016 om 11:53 geantwoord

Beste mevrouw van Eijk,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat jammer dat u een negatief gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek aan Blokker. Dit is uiteraard niet wat wij voor ogen hebben. Ik bedank u voor de moeite die u heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ontevredenheid.

Blokker hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid en servicegerichtheid en er wordt hier veel aandacht aan besteed. De situatie die u beschrijft komt dan ook niet overeen met de ideale klantgerichte dienstverlening waar wij naar streven.

De poster die u heeft zien hangen in de winkel hoort inderdaad bij een verlopen actie. Deze had al geruime tijd geleden verwijderd moeten worden. Dat de medewerkster die u in de winkel geholpen heeft hier niet van op de hoogte was vind ik zeer spijtig om te horen. De caissière heeft u door de foutief verstrekte informatie helaas moeten teleurstellen bij de kassa. Dit is iets wat wij te allen tijde willen voorkomen. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. Omdat de actie met de gratis taart vanuit Senseo werd aangeboden heb ik vanuit Blokker helaas niet de mogelijkheid dit alsnog te doen. Wel stuur ik u ter compensatie een Blokker cadeaukaart toe ter waarde van €15,-.

Om soortgelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen, wordt uw klacht intern besproken met de rayon- en bedrijfsleider.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Saskia
Blokker webcare