Klacht: gratis routekaart

op 14 juli 2012 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wee de volgende actie van de telegraaf Gratis routekaart
doet het ook weer niet

Wanneer gaat de telegraaf nu iets doen aan al die klachten van mensen die dit niet kunnen krijgen.Zo kan ik ook wekelijks gratis dingen geven.

Moeten we eerst maar allemaal ons abonnement opzeggen voordat er gereageerd wordt??

Gewenste Oplossing:

DAT IK ALSNOG DE DIGITALE FOTOCURSUS VAN DE HEMA KAN DOEN EN DAT IK DE WANDELROUTE KAN DOWNLOADEN EN UITPRINTEN

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door skattie