Klacht: Gratis Quest Vaderdag special

op 20 juni 2016 over Primera in de categorie Boekhandel

Ik heb een nieuws brief van Primera ontvangen op 15-06-2016 ontvangen direct geprint en de volgende dag naar Primera gegaan om deze te op te halen. Niemand van het personeel wist over deze. Ik moest andere dag komen omdat die dag was erg druk. Ik kwam terug op zaterdag, en nog steeds niemand wist over deze gratis Quest voor de Vaderdag.Het personeel in de hele winkel weten niet over deze,Een jonge man zei tegen me dat ik maandag 20-06-2016 terug moest komen en hij zou ervoor zorgen dat ik deze Quest exemplaar zou krijgen. Ik heb verteld dat deze gratis exemplaar alleen tot/met zaterdag. Hij zei nog: “Niks aan de hand, kom maandag terug.”Vandaag 20-06-2016 terug gekomen , ja hoor weer niks. Die jonge man komt pas volgende week terug.
Ik baalde gewoon. Ik kwam 3 keren voor niets. Ik vraag me af: “Als jullie cadeau geeft aan de spaarders waarom zijn het winkel personeel niet op de hoogte over deze. Ik vind echt slechte zaak van Primera.
Dit gebeurde ook toen met Moederdag, Ik zou gratis chocola krijgen van Halmark. Ook niemand wist. Eindelijk pakte ik de chocolade en zei scan maar. Heh heh gelukt. Maar nu er staan gewoon deze Quest niet in de winkel.

Als ik deze Quest krijg.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primera in behandeling genomen

Bericht van Primera

6 maanden geleden - Klant is reeds voorzien van een reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw Suhita