Klacht: Gratis ophaal service mobiel

op 18 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn mobiele telefoon is op 10-09 2016 opgehaald met de gratis ophaal service van Samsung en dan krijg je hem na 2 werkdagen gerepareerd retour. Dit werd door een samsung store geadviseerd want als zij hem in reparatie nemen dan zou het langer duren. Dit leek mij een super service en dacht weer een rede om de volgende keer Samsung te kopen.
Na ongeveer 2 weken heb ik zelf contact opgenomen met de reparatie afdeling.
Eerste instantie konden ze mijn telefoon niet terug vinden maar na enig gezoek hebben ze mijn telefoon gevonden.
De melding die ik van de backoffice kreeg is dat de telefoon kan niet meer gemaakt worden en ik zal een vervangend exemplaar krijgen.
Twee weken later heb ik weer de backoffice van Samsung gebeld wat er mis is gegaan want ik ben nog niet gebeld voor een aflever afspraak. De persoon wist nergens van en ik zou terug gebeld worden door de persoon die met mij een afspraak heeft gemaakt. 1 of 2 dagen later ben ik terug gebeld en er is mij gegarandeerd dat het toestel 2 tot 3 dagen later bezorgd gaat worden, dit was inmiddels 6 oktober. 13 oktober niets gehoord maar ineens wordt ik door een andere medewerker gebeld van de backoffice van Samsung. Zij weet nergens van maar garandeert mij dat het toestel begin van de volgende week bezorgd wordt.
Het is inmiddels 18-10-2016 en ik heb alleen maar loze beloftes en excuses maar geen telefoon.

Na bijna zes weken is mijn geduld op en verwacht ik een S7 ipv een A7 in twee dagen. Dit is het bedrijf mij wel verschuldigd, geen telefoon wel abonements kosten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Art1969