Klacht: Gratis Newsserver, dus geen support

op 03 juli 2012 over XMSNET in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds vorige week wordt er spontaan om een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd op twee verschillende systemen in huis.
Ik heb de servicedesk gemaild, geen reactie ontvangen.
Daarna een aantal keren telefonisch contact gezocht. De eerste keer werd er om meer informatie gevraagd, dit gemaild, maar geen reactie ontvangen. Maar weer bellen, nadat de medewerker de mail gevonden had was het een bekend probleem, hier hadden meer mensen last van. Zou binnen een week reactie krijgen. Mijn man was het hier niet mee eens en heeft een dag later weer gebeld. Nu blijkt dat het helemaal geen bekend probleem was, maar ze gaan er niets aan doen omdat het een gratis dienst is en daar wordt geen support op geleverd.
Op de vraag ons tijdelijk een login en wachtwoord te geven werd afwijzend gereageerd en aangegeven dat het probleem bij ons lag. Einde verhaal, ze konden niets voor ons doen.

Ik vind het raar dat je een alles in één pakket afneemt inclusief het gebruik van de gratis newsserver, maar daar kunnen geen rechten aan ontleent worden.

Gewenste Oplossing:

Toegang tot de newsserver

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XMSNET in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XMSNET een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XMSNET

Heeft op 04 juli 2012 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Grims,

Om gebruik te maken van de gratis newsserver hoeft u enkel de servernaam in te vullen: news.xmsnet.nl
Kijk in uw downloadprogramma: wachtwoordverificatie dient uit te staan.
Mocht dit in uw programma goed ingesteld zijn en u toch nog problemen ondervinden, kunt u het volgende uitvoeren:

- klik op Start
- klik op uitvoeren
- vul in "CMD"
- hier voer je in: telnet news.xmsnet.nl 119

Wij ontvangen graag de resultaten via webcare@xmsnet.nl. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,
Sophie
XMS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Miertje2010