Klacht: Gratis Merkmontuur Eyewish. maar de overige kosten….

op 11 januari 2014 over Eye Wish in de categorie Opticïens en brillen

Heb eind december een super mooie Bvlgari bril gekocht bij Eyewish voor 99 euro, alleen jammer dat net het afrekenen ik 300 euro moet betalen en dat met 1 goed oog! Wat blijkt de glazen zijn 99,00 euro per stuk! maar daar moet ook speciaal een bepaald type brilglas in.. heb nog gevraagd of daar een “normaal” glas in mocht komen omdat dat toch 99,00 zou besparen, maar dat is niet mogelijk? Mijn goede oog heeft opeens een afwijking van een half procent ofiets. Ik draag niet dagelijks een bril omdat ik 1 goed oog heb, dat heb ik ook verteld aan de verkoopster. Na thuiskomst en de feestdagen is het toch erg aan me gaan knagen en heb ik geprobeerd om de prijzen van de glazen op internet op te zoeken maar ik kan ook niets over de prijzen van de glazen vinden?? anno 2014? Ook de acties van mijn zorgverkering vervallen bij deze aanbieding (gratis zonnebril op sterkte) Heb uiteindelijk wel de bril gekocht welke nog geleverd moet worden maar het zit me eerlijk gezegd nog niet helemaal lekker en weet niet of ik in de toekomst zou terugkomen om nog eens een bril te kopen.. blijf echt zitten met een ontevreden gevoel op dit moment.

Actie van mijn zorgverkering (gratis zonnebril op sterkte)alsnog mogen gebruiken, of 1 brilglas vervangen met een normaal glas.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eye Wish

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eye Wish over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eye Wish nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eye Wish in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eye Wish een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eye Wish

Heeft op 20 mei 2014 om 08:34 geantwoord

Aangeboden om montuur om te ruilen(tot 200 euro) waardoor aankoop binnen actievoorwaarden is.

Alle klachten die gemeld zijn door Judithtje