Klacht: Gratis melk opschuimer

op 05 juli 2017 over Douwe Egberts in de categorie Koffie

Hallo.
Ik heb 20-6-2017 een Senseo Classic apparaat besteld via de blokker(online)
Nu werd daar een melkopschuimer bij gedaan gratis. Alleen even een foto in sturen van de bon en klaar. Dat dacht ik dan,na een week bericht van Senseo
Mijn foto is niet goed gekeurd, moet een foto zijn van aankoop. Het enige wat er bij mij bij zat was een retourbon met de tekst “veel plezier van u aankoop” artikel nummer,barcode,datum bestelling en mijn mail adres. Deze is dus niet goed had alleen de onder kant van de bon! Dus ik weer een foto terug..ook deze naar een week niet goed. Nu is het 3-7-2017 actie loopt tot 16-7-2017. Dat ga ik dus niet meer redden,op de mail word pas een week later gereageerd.!!!!. Vind dit een beetje jammer ik had Douwe Egberts toch war hoger ingeschat jammer.

Als ze iets gratis willen geven. Gewoon geven en niet 3x om foto's,bewijzen enz.. vragen . Bon is bon..

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douwe Egberts

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douwe Egberts nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Muniaerts