Klacht: gratis lot niet verstrekt bij abonnement staatsloterij

op 02 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Via telefoon benaderd om mee te spelen met de staatloterij. Na akkoord maandelijk mee te spelen met straatje 1/5 loten, zou een extra heel staatslot voor trekking 1 juli worden verstrekt.

De verstrekking van extra lot heeft niet plaatsgevonden.

Bij het verstrekken van 1 heel staatslot bij volgende trekking.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw Lemmens, Naar aanleiding van uw feedback op onze website wil ik u graag de volgende toelichting geven. Ik vind het vervelend om te vernemen dat u geen extra lot heeft ontvangen voor de 1 juli trekking zoals is afgesproken. Ik heb het voor u nagekeken en ik zie dat u het gratis lot ontvangt voor de 10 juli trekking. Die ontvangt u dan naast de betaalde loten voor die trekking. Mijn excuses dat het gratis lot niet voor de afgelopen trekking is geweest. Dit is helaas bij de verwerking van het abonnement misgegaan. Ik hoop dat het gratis lot op 10 juli 2016 u veel geluk toebrengt! Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis). Met vriendelijke groet, Lendsey Lopes Klantenservice Staatsloterij

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 24 juli 2016 om 13:10 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door SSSACHAAA