Klacht: Gratis dus niet

op 19 juli 2017 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Mijn zoon van bijna 18 heeft zijn gegevens in gevult, maar verder is er niks gebeurd ook geen berekeningen waar jullie dan 39.50 voor vragen wat schrikbarend duur is, als jullie beginnen met gratis.
Ik vind het verschrikkelijk. En misleidend ook.
Ten eerste jongens van die leeftijd vullen heel snel iets in en zien er dan toch van af en hier spelen jullie op een slikze wijze op in. Ik heb ook gekeken op jullie site en idd jullie beginnen al met gratis. Erg vies spelletje. En jullie aanmaningen slaan ook voorledig de plaat mis en ook erg vlot achter elkaar ook. erg naar en gemeen om zo aan jullie geld te komen en dat meen ik uit de grond van mijn hart. Erg gemeen en misleiden om zo een bedrijf groot te maken. Ik hoop daarom dat jullie op deze manier fijn jullie geld verdienen. Bah. Wij die ons geld eerlijk verdienen en echt werken voor ons geld betalen de 39.50 maar de aanmaningen zeker niet.

Begin niet met gratis want niks is bij jullie gratis. En jullie hebben geen kontakt met de mensen maar jullie hebben het geld er al bij

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zorgtoeslag.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zorgtoeslag.nl nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 07 maart 2018 om 13:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Esrohorst@ziggo.nl