Klacht: Graten in de gerookte zalm van het merk oceansea

op 14 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een tijdje irriteer ik me uitermate over de graten die er constant in zitten. Ik heb daarom een aantal maanden geen gerookte zalm meer gekocht bij de lidl. Na dacht ik deze week ik ga het weer een proberen, en ja hoor’ Denk dat de vis dieper wordt gefileerd om er meer uit te kunnen halen ofzo, maargoed, uiteindelijk koop ik het niet meer, dus draaien ze er meer verlies op dan winst.

Gewenste Oplossing:

Wanneer er contact met de visleverancier oceansea wordt opgenomen, en het probleem wordt voorgrlegd, zodat er voortaan geen graten meer inzitten, net als vroeger. En als ik een terugkoppeling krijg hoe dit is gekomen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 juli 2017 om 16:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Bregetta