Klacht: wel betaald niets ontvangen ook geen digitale afdruk

op 01 augustus 2014 over Grappigtegeltje.eu in de categorie Internetshops - Interieur

Heb tot drie x toe een geboorte tegeltje proberen te bestellen maar nu lees ik dat jullie met vakantie zijn.
Ik heb ergens 29 mei een geboorte tegeltje besteld en na een paar dagen al ontvangen. geweldig voor weinig geld een leuk cadeau.
Nu bestel ik er weer vraag om een digitale afdruk en dan kan ik hem erna betalen. geen afdruk dus ook niets betaald.
Omdat de tijd dringt en wij dit weekend al op kraamvisite willen nogmaals besteld. geen afdruk toch maar betaald.
Het verwonderde mij dat het rekeningnummer niet meer van de ING is maar van een andere bank en wel de plaats maar onder de naam H.Eshuis Almelo ibanNL18KNAB0206880308. Het ordernummer is 14060444738.
Morgen gaat het niet meer lukken dus moeten we iets anders als cadeau verzinnen.
€10,85 is voor ons dan ook veel geld.
Hopelijk komt dit nog goed.

Ik was altijd tevreden over het cadeau

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Grappigtegeltje.eu

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grappigtegeltje.eu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]