Klacht: Vreselijke service en tegel is kapot

op 07 september 2013 over Grappigtegeltje.eu in de categorie Internetshops - Interieur

Regelmatig doe bestellingen op internet, maar ik heb nog nooit zo’n slechte service en kwaliteit van een bedrijf meegemaakt. Voor de verjaardag van mijn kleine neefje heb ik een tegeltje besteld op grappigtegeltje.eu van ‘FF ontwerp’.
De leveringstijd zou 1 WERKDAG zijn. Na een week ben ik begonnen met mailen, 5 mailtjes heb ik gestuurd. 0 reacties.. Een maand later (ruimschoots na de verjaardag van mijn neefje) kreeg ik de mededeling dat ze op vakantie waren en de bestelling ‘iets’ later kon zijn. Twee weken later had ik het tegeltje binnen. Echter was deze volledig gebroken en zat er geen ophanghaakje bij (wat wel beschreven staat op de website). 10 e-mails verder heb ik nog steeds geen reactie van dit prutbedrijf terug gekregen, laat staan mijn geld terug. Het leuke is dat ze de volgende tekst op hun site vermelden: Wij garanderen een uniek en perfect tegeltje!
Kwaliteit en service staat bij ons op nummer 1.

Ik raad iedereen af hier een bestelling te doen, ik zal hier in ieder geval NOOIT meer gebruik van maken.

Geld terug

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Grappigtegeltje.eu

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Grappigtegeltje.eu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zomer20